czwartek, 14 listopada 2013

Prolog

Moja mama zawsze mówiła że w miłość trzeba wierzyć aby nas spotkała. Podobno ta największa przychodzi całkiem niespodziewanie. Przychodzi i zostaje z nami już do końca. Tak naprawdę to nigdy w nią nie wierzyłam. Myślałam że to same głupstwa wpajane przez matki swoim nastoletnim córkom kiedy rozstały się ze swoją wielką "miłością". Myliłam się. 
Wszystko to co mówiła moja mama, babcia okazało się piękną prawdą. Być w kimś zakochany jeszcze z odwzajemnością to coś...niezwykłego. Uczucie iż żyjesz dla kogoś kto cię kocha jest ukoronowaniem wszystkich moich marzeń. Właśnie dlatego chciałabym opowiedzieć wam moją i Harrego historię.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Na razie taki króciutki prolog :) Niedługo pojawi się 1 rozdział 
Kocham was xx
@modrysia 

8 komentarzy:

  1. Mimo, że krótki zachęca :) Nie mogę doczekać się tej historii!
    Mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach? x
    #muchlove
    @DameHazza

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mi się podoba ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prolog. Bardzo mi sie podoba xx. Mogłabyś mnie informować ? @VickyMalik1234 xx czeak na 1 rozdział ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ! <3 Już nie mogę się doczekać 1 rozdziału ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się po prostu Bosko!! Będziemy odwiedzac. Zapraszamy do nas :)
    owszystkimioniczym-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, zachęcająco :)
    Lubię takie krótkie, tajemnicze prologi <3
    Postaram się czytać na bieżąco i komentować każdy rozdział <3
    Weny xoxoxo
    @x_Moments_
    PS Mogłabyś informować mnie o rozdziałach na twitterze? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :)

    Mogła byś informować mnie na twitterze , bo inaczej nie mogła bym się dowiadywać o następnych rozdziałach
    @emilkacz

    Była bym bardzo happy

    OdpowiedzUsuń